Veľká poradňa VEŠTCA PETRA

09.02.2017 13:07

 

*Vzťah medzi dvoma ženami

Pred desiatimi rokmi som zistila, že som lesba. Mám jedného syna. Veľmi sa mi páči istá známa a myslím si, že ma tiež pozoruje. Má to však háčik – je v manželstve. Podobne, ako som bola kedysi i ja. Má náš vzťah-nevzťah perspektívu? 

čitateľka Lenka

 

Milá Lenka, ďakujem za úprimné slová. Zrejme vás moje „vhľady“ a karty sklamú. Symbol „tornádo“ signalizuje, že vaše spojenie nemá pevné štruktúry. Navyše, v mysli vašej známej sa odohráva hotová búrka. Hoci ju priťahujete, od manžela určite neodíde. Držia ju pri ňom konvencie, tradície, ale aj materiálne záležitosti. Navyše, je to človek s menlivou a nevypočítateľnou povahou. 

V prípade, že by ste na túto ženu čakali, pravdepodobne neuspejete. Je čas falošnú ilúziu zahodiť do pomyselného koša a pozornosť sústrediť na inú osôbku – ktorá bude mať v duši väčší pokoj a súlad. 

Riešite rovnakú alebo podobnú situáciu a potrebujete sa poradiť? Vyberte si niektorú z mojich služieb. 

 

 

*Je mi manžel verný? 

Ustavične ma „napáda“ zlý pocit, že mám neverného manžela. Nikdy sa však moje zlé predtuchy či emócie nepretavili do reality. Viete mi odpovedať na otázku, či paktuje aj s inými ženami? 

Rozália s Jelky

 

Milá Rozálka, vy aj váš manžel ste narodení v znamení Panny. Čo sa týka astro-kompatibility, i vám, i jemu vládne element zeme. Daný aspekt dáva do pomyselného vienka zväčša pevné a na mocných pilieroch stojace zväzky. Málokedy sa stáva, že do takýchto vzťahoch vkĺzne fyzická nevera. Negatívami spojeniami dvoch Panien býva vnútorná nespokojnosť, "dopovanie" sa ťažkými myšlienkami, ustrnuté životné energie, prípadne aj vzájomné odsávanie si energie. Panny navyše často bojujú s nedôverou voči svojej polovičke. Dúfam, že sa na mňa za odpoveď nenahneváte, ale manžela neverného nemáte. Paktovanie s inými ženami nepotvrdzujú ani karty. Rád sa pozrie za peknou dámou, no ďalej nezájde. 

Riešite rovnakú alebo podobnú situáciu a potrebujete sa poradiť? Vyberte si niektorú z mojich služieb. 

 

 

*Vytúžené bábätko – dočkáme sa?

S manželom sme spolu sedem rokov a obom tikajú biologické hodiny. Už viackrát sme sa pokúšali o bábätko, no zatiaľ bez výsledku. Aké sú šance na počatie počas roka 2017? 

čitateľka Petra

 

Milá Petra, v kartách Anjelské lúče vychádza symbol "zamilovanosť", v cigánskych kartách symbol "holubica".

Karta "zamilovanosť" indikuje lásku, prajné city, spečatenie vzťahu, ale aj perspektívy na splodenie nového života.

Podobný ráz má aj karta "holubica" - je to nositeľka dobrých správ, najmä s ohľadom na citový či intímny život. Tento symbol zároveň nabáda k vysielanie túžob do Univerza - smerom nahor. Nebojte sa požiadať svojho i manželovho strážneho anjela, nech poprosia Boha, aby sa vaše a manželovo telo spojili v jeden celok a prekrásnou vzájomnou energiou lásky "vytvorili" nový život. 

Pre vaše i manželovo Ja bude vhodné, ak počas milostného aktu zapálite v kadidelnici alebo aroma-lampe ružový olej či vanilku. 

Moja odpoveď na vašu otázku je výsostne pozitívna. 

Riešite rovnakú alebo podobnú situáciu a potrebujete sa poradiť? Vyberte si niektorú z mojich služieb. 

 

 

*Cukrovka – čo sa za ňou skrýva?

Milý Peter, neviem, kde hľadať pomoc. Som muž v aktívnom veku, no niekedy sa cítim ako starec. Problémy mi robí najmä cukrovka a hypertenzia. Klasické lekárske postupy síce tlmia problémy, no evidentne neriešia spúšťač. Pomôžete mi s jeho odhalením?

Ladislav z Košíc

 

Ladislav, ďakujem za dôveru. Cukrovka je vždy indikátorom "horkosti života". Človek má ťažké srdce na určitých ľudí, situácie alebo okolnosti, ktoré sa mu prihodili - a dosiaľ ich nespracoval. Cukrovka tiež signalizuje, že život vnímame ako miesto plné ťárch, bremien, peripetií a prekážok. Naše telo si - jednoducho povedané - vytvára viac cukru, aby nám osladilo "horkú príchuť bytia". Pod vznik cukrovky sa často podpisujú aj energie neodpustenia voči rodičom, prípadne jednému z nich. Ak nám nedávali dostatok lásky, vnútorne sme "zahorknutí", čo sa neskôr pretaví do vzniku cukrovky. 

Vysoký krvný tlak vzniká vplyvom absencie lásky - buď sme sa vo vzťahoch príliš rozdávali, alebo sme len brali. Hypertenzia odzrkadľuje aj citové sklamania, ktoré si nosíme v "útrobách".

Odporúčam meditačné cvičenia, zamerané na vše-odpustenie, teda na „zlomenie“ všetkých škodlivých citových pút, ktoré ostali aktívne vo vašom Ja.

Riešite rovnakú alebo podobnú situáciu a potrebujete sa poradiť? Vyberte si niektorú z mojich služieb. 

 

 

*Pavúky v byte

Bývam v paneláku a už niekoľko rokov mávam v byte premnožené pavúky. Neviem sa ich zbaviť. Na internete som čítala, že nejde o príliš pozitívny symbol. Poradíte mi?

čitateľka Mária

 

Milá Majka, zvieratá, ktoré sa zjavujú v našom okolí, majú pre naše Ja dôležitý význam, posolstvo, indíciu – hoci to môže znieť neuveriteľne. Premnožený hmyz v domácnostiach upozorňuje na to, že energia v izbách je „zhustená“, nepriechodná, neaktívna, stojaca, stagnujúca. V kartách vidím, že žijete sama – izolovaná od spoločnosti. Bojíte sa lásky a v podstate aj ľudí ako takých. Jestvujete vo svojom vlastnom svete, do ktorého nikoho nevpúšťate. To preto vás obklopuje ťažká energia. A tieto „husté“ vibrácie sú akýmsi magnetom pre pavúky. V podstate symbolizujú vašu samotársku dušu. Odporúčam popracovať na vlastnom Ja – otvoriť sa svetu. Izby dôkladne vetrajte a „predymujte“ ich vôňami ako kadidlo, myrha či lotosový kvet. Zbavíte sa pavúkov i plesní, ktoré vám – hoci ste o tom nepísali – taktiež robia poriadne starosti.

Riešite rovnakú alebo podobnú situáciu a potrebujete sa poradiť? Vyberte si niektorú z mojich služieb. 

 

 

*Slabnúci zrak

Mám veľké problémy s očami. Nech robím, čo robím, zrak slabne. Nerada by som oň prišla úplne. Aký je duchovný spúšťač kaziacich sa očí?  

Lýdia z Popradu

 

Milá Lydka, problémy tohto druhu signalizujú, že vo vašom Ja jestvuje veľa spaľujúceho ohňa, ktorý škodí vnútorným orgánom. „Požiar“ je vytváraný nepokojom, disharmóniou, výbušnosťou, hnevlivosťou, podráždenosťou, snahou mať všetko podľa seba. Spaľované orgány /žalúdok, žlčník i pečeň/ sa "pretavujú" do starostí s očami. 

Kaziaci sa zrak nás tiež upozorňuje, že nežijeme v súlade s Božími pravdami - isté veci si prikrášľujeme, najmä s ohľadom na citové a ľúbostné témy. Pravdepodobne žijete vo zväzku, ktorý nenapĺňa a nesaturuje vašu dušu. Bojíte sa pravde pozrieť do očí. Tieto "rozmery" negatívne zasahujú obličky - a nezdravé energetické toky v obličkách vplývajú práve na oči. 

Aké sú rady vyšších sfér? Snažte sa v sebe utlmovať deštruktívny oheň. Buďte v pokoji, kontrolujte myslenie i vypovedané slová. Veľa meditujte a navštevujte prírodné prostredie.

Zároveň si z nosa dajte dolu pomyselné ružové okuliare. Ak ste vo vzťahu, ktorý vás neuspokojuje, urobte nevyhnutné „korektúry“.

Riešite rovnakú alebo podobnú situáciu a potrebujete sa poradiť? Vyberte si niektorú z mojich služieb. 

 

 

*Baran a Strelec – ide to dokopy?

Konečne som zamilovaná – po vyše troch rokoch. Všetko je fajn, len sa trochu bojím našich znamení. Obaja sme „ohniváci“. Ja Baran, priateľ Strelec. Čo hovoríte na túto kombináciu vy?

čitateľka Renáta

 

Milá Renátka, obom znameniam vládne element ohňa. Daný aspekt vnáša medzi partnerov vášeň, túžbu, odhodlanie i vôľu. Zároveň sa môže podpisovať aj pod negatívne "rozmery" - konflikty, hádky, spory či nedorozumenia. 

Pravda je taká, že obe znamenia - i Strelec, i Baran - patria do „vejára“ bojových znamení. Vo vzťahu by preto mali ustriehnuť zbytočné výmeny názorov, ktoré z lásky postupne odkrajujú. Kontrolovať treba aj majetnícke rysy, snahu mať zakaždým pravdu, egoizmus, sebectvo, dominantné prvky správania, ale aj žiarlivosť či občasnú chuť po nevere. 

Baranov a Strelcov spája zmysel pre dobrodružstvo, optimistický prístup k životu, spoločenská neposednosť a pomyselný vietor v plachtách či túžba po pravde a spravodlivosti. Dokážu viesť zaujímavé a plodné dialógy, pomocou ktorých sa vzájomne obohatia. Silným spojidlom týchto znamení je aj erotická stránka a posteľné "radovánky". 

V prípade, že dokážu eliminovať škodlivé črty a, naopak, posilniť rysy pozitívne, ich vzťah - partnerský, či dokonca manželský - môže fungovať dlhé roky, prípadne i celoživotne. 

Riešite rovnakú alebo podobnú situáciu a potrebujete sa poradiť? Vyberte si niektorú z mojich služieb. 

 

Zdroj obrázkov: pixabay