Prvé novoročné kartoskopy. Rady tarotu na obdobie od 1. do 7. januára

28.12.2023 07:37

 

ANJELSKÉ POSOLSTVO NA AKTUÁLNE DNI

Archanjel Michael – Ochrana príbytku

Duchovné rady na aktuálne dni: fungujte v harmonickej a čistej domácnosti; nevpúšťajte do svojho príbytku osoby, voči ktorým prechovávate antipatiu; pracujte s ochrannými amuletmi, napríklad s drúzami; modlite sa za blaho rodiny; disponujte zdravo empatickým Ja

Zdravotná výzva: objaviť sa môžu psychické neduhy

Kľúčový minerál: ametyst

 

 

Baran

Láska a vzťahy: Upracte si hlavu. Naučte sa myslieť na pozitívne „veci“. „Negácie“ zaveste na klinec. Bude sa vám žiť ľahšie a krajšie. Práca, kariéra a financie: Nový rok odštartujte naplno. Aktívna energia sa podpíše pod rýchly úspech. Zdravotný stav: Starajte sa o chrbticu.         

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Býk

Láska a vzťahy: S novým rokom prichádza nová energia – aj do osobných zväzkov. S polovičkou sa opätovne zblížite. Práca, kariéra a financie: Hviezdy apelujú na vzdelávanie a múdrenie. Zdravotný stav: Pod drobnohľadom majte vodohospodárstvo organizmu.   

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Blíženci

Láska a vzťahy: Medziľudské konflikty nevnímajte ako pohromy. Ale ako prostriedky k tomu, ako lepšie spoznať potreby či požiadavky partnera alebo partnerky. Práca, kariéra a financie: Na zásadné verdikty si doprajte adekvátny „časo-priestor“; nerobte zbrklé činy. Zdravotný stav: Boľavá hlava je signalizátorom toho, že veľa premýšľate.  

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Rak

Láska a vzťahy: Naučte sa väčšmi chváliť vlastné Ja. Ak urobíte niečo prospešné, povedzte si „Ďakujem“. Práca, kariéra a financie: Vo vašej blízkosti je človek, ktorý vám nepraje. Spoznáte ho podľa „slizkého“ a „úlisného“ správania. Zdravotný stav: Haprovať môže urogenitálny trakt.  

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Lev

Láska a vzťahy: Blízkym chýba vaša neha. V týchto dňoch im väčšmi prejavujte prajné emócie. Prípadne sa ich aj dotýkajte. Práca, kariéra a financie: Ak vám aktuálne materiálne pomery nevyhovujú, pouvažujte nad zmenami. Rok ako taký im žičí. Zdravotný stav: Noste správne obuv.      

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Panna

Láska a vzťahy: Istá osoba vami „máva“ podľa vlastných predstáv. Nedovoľte jej to. Jednoducho jej dajte najavo, že nie ste „bábkou“. Práca, kariéra a financie: Aktivujte v sebe dynamické a odvážne Ja. Vďaka tomu budete na úrovni matérie napredovať, a to počas celého roka. Zdravotný stav: merajte si krvný tlak.    

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

 

Váhy

Láska a vzťahy: Vinie sa pred vami romantický týždeň. Zrejme prežijete pekné momenty s blízkou osobou. Práca, kariéra a financie: Nežite v chaose. Najskôr dokončite jednu úlohu – a až potom sa púšťajte do ďalších. Zdravotný stav: Pozor na prechladnutia „zospodu“.     

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Škorpión

Láska a vzťahy: Ak sa na citovej báze trápite, nečakajte, že sa problém vyčistí alebo vyrieši sám. Pustite sa do pomyselného upratovania vo vlastnej réžii. Práca, kariéra a financie: Konajte v intenciách „šepotov“ duše. Skrátka, riaďte sa tým, čo cítite. Zdravotný stav: Objaviť sa môžu respiračné neduhy.  

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Strelec

Láska a vzťahy: Ak vám niekto vyčíta, že ste sebecký človek, možno má i pravdu. Skúste väčšmi myslieť na iných. Práca, kariéra a financie: Hviezdy vystríhajú pred špekuláciami – mohli by sa otočiť proti vám. Zdravotný stav: Potrápia vás poruchy spánku.       

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Kozorožec

Láska a vzťahy: Zrejme máte na niekoho ťažké srdce. V týchto dňoch odpustite. Uvidíte, ako sa vášmu Ja uľaví. Práca, kariéra a financie: Ak vám čosi zaujímavé frnkne do nosa, danej príležitosti nepovedzte „Nie“. Má potenciál. Zdravotný stav: Teplo sa obliekajte.  

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Vodnár

Láska a vzťahy: Hviezdy predvídajú trápenie. Zrejme prežijete čosi nemilé, prípadne i bolestivé. Neupadajte na duchu, ide o dočasný stav. Práca, kariéra a financie: S investíciami opatrne. Disponujte šetrnejším Ja. Zdravotný stav: Ochromí vás celostná únava.  

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach. 

 

Ryby

Láska a vzťahy: Istý citový problém pred sebou tlačíte už dlhší čas. Teraz ho  musíte „rozlúsknuť“; inak ochoriete. Práca, kariéra a financie: Zvážte, či pociťujete materiálne šťastie. Ak nie, čiahnite po zmenách. Zdravotný stav: Neduhy, ktoré sa u vás objavujú, majú psychosomatické „pozadie“.  

Pripravil som pre vás darček - 2-eurový zľavový kód na 90-minútovú telefonickú konzultáciu /ja zavolám vám/. Kód darcek24 stačí vpísať do objednávkového formulára na týchto stránkach.