Anjeloskop na október

02.10.2020 09:33

Kľúčovou anjelskou kartou na 10. mesiac je symbol archanjela Rafaela s názvom Liečivý dotyk. 

 

 

 

Karta v sebe abstrahuje tento duchovný impulz: "Milované dieťa, chcem, aby si bolo zdravé a vitálne. Chcem, aby tvoje telo ustavične zakvitalo. Chcem, aby si si mohlo skrze životnej sily vychutnávať pozemské bytie. Aj preto ma pros o pomocné "perute" - o liečivé dotyky. Vedz, že moje Svetlo uzdravuje, lieči, harmonizuje. Vzývaj ma denne, a to zvlášť v jesennom období. Vyslovuj prosbu, aby som prestupoval tvoju celistvosť. A aby som Žiarou, ktorou disponujem, oživoval v tvojom Ja takzvané kvety zdravia."

 

Október je vhodný na: modlitby spojené so zdravím a vitalitou; praktizovanie kvalitnejšej životosprávy; dbanie na komlexné zdravie - energetické, fyzické aj duševné; konzumovanie potravín, ktoré sú pre telesnosť i duševnosť výživné a hodnotné; nestresovanie sa - dopriatie si adekvátneho oddychu

 

Dominantná farba na október: zelená

 

Kľúčové minerálne kamene: olivín, jadeit, serafinit

 

Zdravotná výzva: počas októbra treba dbať najmä na respiračné orgány, celostnú imunitu, kvalitu lymfy a srdcovo-cievny systém