Anjeloskop na júl

25.06.2020 07:07

 

Kľúčovou anjelskou kartou na 7. mesiac je symbol archanjela Michaela s názvom Ochranný štít

 

 

 

Karta v sebe abstrahuje tento duchovný impulz: "Milované dieťa, v pozemských "pláňach" sa ťažké energie šíria rýchlo a "hadivo". A v júli môžu zosilnieť. Aj preto je žiaduce, aby si malo adekvátnu ochranu. Tú si vytváraj jednak samo, jednak skrze mňa. Denne sa prihováraj svojej aure, vyzývajúc ju, aby bola mocná a nepriestreľná. Hovor si i toto: "Cudzie energie nechcem a vlastné si nedám!". Zároveň vyzývaj k spolupráci i mňa. Požiadaj ma, aby som nad tebou ustavične držal zrkadliaci meč. Nástroj, prostredníctvom ktorého sa od teba automaticky odrážajú všetky vibrácie, nemajúce pôvod u Boha."

 

Júl je vhodný na: ochranné anjelské rituály; prácu s aurou a čakrovým systémom; zdravú sebalásku a sebaúctu - neprijímanie cudzích energií do svojho Ja

 

Dominantná farba na júl: indigová

 

Kľúčové minerálne kamene: lapis lazuli, sodalit, labradorit

 

Zdravotná výzva: počas júla sa u človeka môžu objaviť "zvláštne" zdravotné symptómy, ktoré nemajú svoj pôvod vo fyzične. Ustriehnuť treba aj krčnú chrbticu, hlavu ako takú a žalúdok.