Koncomájové "horoskopovanie". Takýto bude týždeň od 27. mája do 2. júna

27.05.2024 07:10

 

ANJELSKÉ POSOLSTVO NA AKTUÁLNE DNI

Archanjel Jofiel – Karta Vnútorné slnko

Duchovné rady na aktuálne dni: zvyšujte bázu sebalásky, vážte si vlastné ja, žehnajte si, nikomu nedovoľte, aby na vás energeticky „ryžoval“, stojte si za svojím, prezentujte svoje danosti a kvality

Zdravotná výzva: podporte trávenie

Kľúčový minerál: citrín /citrínový "balíček" nájdete tu/

 

 

Baran

Láska a vzťahy: Či si to priznáte, alebo nie, váš zväzok je „ťažkopádny“. Oživte ho, a to ľubovoľne. Práca, kariéra a financie: Hviezdy apelujú na to, aby ste mali hranice. Na plecia si nenakladajte viac ako unesiete. Zdravotný stav: Chráňte si kardio-systém.  

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Býk

Láska a vzťahy: Polovičku neklamte – ani v banálnych „veciach“. Mohla by sa narušiť dôvera voči vám. Práca, kariéra a financie: Ponuky aktuálnych dní môžete považovať za seriózne a prospešné. Disponujte odvahou. Zdravotný stav: Život vám znepríjemnia migrenózne stavy. 

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Blíženci

Láska a vzťahy: Osobný zväzok prechádza prekrásnou premenou. Môže za to fakt, že sa spolu viac rozprávate. Práca, kariéra a financie: Ak sa do niečoho púšťate, dbajte na to, aby ste disponovali pozitívnym umom. Radostné myslenie zmôže zázraky. Zdravotný stav: Vrátiť sa vám môže chronický neduh. 

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Rak

Láska a vzťahy: Dávajte aj berte. Ak by ste iba dávali, vaše Ja sa unaví a vyčerpá. Práca, kariéra a financie: Na princípy reciprocity dbajte aj pri výkone akýchkoľvek činností. Za odvedenú robotu si vypýtajte adekvátne peniaze. Zdravotný stav: Kontrolujte si tlak alebo tep.    

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Lev

Láska a vzťahy: Hviezdna ríša varuje pred emočným vracaním sa k starým krivdám. Boľavé spomienky nechajte na smetisku dejín. Práca, kariéra a financie: Vo vašej blízkosti je závistlivý človek. Prezradí ho úlisné správanie. Zdravotný stav: Zaregistrovať môžete geneticky podmienenú chorobu.   

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Panna

Láska a vzťahy: Pozrite sa do zrkadla – a poďakujte si za všetko dobré a pekné, čo ste dosiahli. Práca, kariéra a financie: Oplývajte smelosťou. Len odvážny duch sa postará o pretavenie toho, čo chcete, do reality. Zdravotný stav: Konzumujte ľahkú stravu.     

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

 

Váhy

Láska a vzťahy: V týchto dňoch sa očistite od ľudí, ktorí vám „nepasujú“. Skrátka, spravte si v radoch blízkych osôb „sito“. Práca, kariéra a financie: Rešpektujte intuíciu – poradí vám aj pri riešení materiálnych dilem. Zdravotný stav: „Kočírujte“ závislosti.  

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Škorpión

Láska a vzťahy: Nad vaším Ja sa nachádzajú hviezdy podlosti. Zrejme naďabíte na človeka, ktorý vás podrazí alebo sklame. Práca, kariéra a financie: Citové útrapy vykompenzuje úspech na poli matérie. Ste na výslní. Zdravotný stav: Myslite na vitalitu hrudnej chrbtice.     

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Strelec

Láska a vzťahy: Dbajte na to, aby ste s inými až príliš nesúcitili. Ak by ste disponovali prehnane ľudským Ja, ich starosti preberiete na vlastné plecia. Práca, kariéra a financie: Striedajte vypätie s oddychom. Zdravotný stav: Zájdite do prírody – a správne dýchajte.   

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Kozorožec

Láska a vzťahy: Zrejme sa s niekým posekáte. Ak sa tak stane, neostávajte dlhodobo chladným človekom. Uvedomte si, že aj výmeny názorov patria do zväzkov. Práca, kariéra a financie: Niečo vám skrsne v hlave. Pustite sa do toho. Úspech na seba nenechá dlho čakať. Zdravotný stav: Stráňte sa sladkého.   

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Vodnár

Láska a vzťahy: Niekto z blízkych má problém – a potrebuje „vzpruhu“. Buďte preňho alebo pre ňu pomyselným majákom. Práca, kariéra a financie: Peniaze si neschovávajte v pančuche – investujte, napríklad do výletu alebo dovolenky. Zdravotný stav: Nezanedbávajte pohyb.  

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...

 

Ryby

Láska a vzťahy: Pozornosť orientujte do vlastného Ja. Robte to, čo vás baví. Povenujte sa napríklad spirituálnym „veciam“. Práca, kariéra a financie: Peňažné špirály sa točia naplno. Prekvapiť vás môže aj výhra. Zdravotný stav: Starajte sa o zuby.    

Chcete vedieť viac? Vaše Ja "volá" po telefonickej konzultácii. Kliknite...