Veľká poradňa veštca Petra. Niet problému, ktorý nemá riešenie

01.03.2016 17:04
„Ako dieťa som často hrával futbal na dvore. Jedného dňa sa mi s bratom podarilo rozbiť okno na starkinej chyži. Vyletela ako zmyslov zbavená, vzala nám loptu a chcela ju prepichnúť. My sme jej v tom zabránili. A vtedy z jej úst vypadli hádam stovky rôznych kliatob. Povedala, že o naše životy sa postará čierna mágia. Neviem, ako je to možné, ale všetko škaredé, čo vtedy vyriekla, sa naplnilo – vrátane samovraždy môjho brata a nenaplňujúcich vzťahov v rodine. Má slovo naozaj takú silu? A ako sa dá toto zlorečenie zrušiť?“
čitateľ zo stredného Slovenska
 
Príjemný deň, každé vypovedané slovo má svoje vibrácie – a tie sú buď pozitívne, teda priaznivo pôsobiace na bytie človeka, alebo negatívne, ktoré ľudské bio-pole zahusťujú a znečisťujú.  Vysokofrekvenčné slová priťahujú do ľudského „ja“ dostatok svetla – a svetlo je základnou súčasťou života. Nedostatok svetla – spôsobený používaním negatívnych, čiže nízkofrekvenčných slov – sa pretavuje do problémov a peripetií. Zlorečenie priťahuje démonické sily – takzvaných duchov mysle, ktorí sa vzápätí „nalepia“ na objekt urieknutia alebo kliatby, čiže na samotnú obeť. V „pozadí“ však okupujú aj osobu, ktorá nepekné slová vyriekla - v počiatočnom štádiu sa u nej neprejavujú, no časom „vyceria“ svoje ostré a trhavé zuby. Démonické entity vytvárajú v mysli zakorenený kód, aktívny dlhé roky – dovtedy, pokým človek neprejde očistou, a to v podobe presvetlenie a rozžiarenia situácie, keď zlorečenie vzniklo. Milý čitateľ, aj u vás vytvorila spŕška nepekných slov nebezpečný energo-kód, vrytý do hĺbok mysle. Kód je strážený zlými duchmi, ktorí ho ustavične zalievajú svojou energiou – aby nevyschol. Aktívny stav kódu priťahuje do rodiny nezdar, starosti a problémy. Odporúčam vám každý deň žiadať anjela rodu a rodiny o vlievanie Svetla lásky, dobra a odpustenia do všetkých zašlých udalostí. Presvetľovaním minulosti priaznivo ovplyvníte prítomný okamih, a teda aj budúcnosť. Okrem toho každučký deň vyzývajte duchov mysle, aby sa otočili k vám chrbtom a Bohu tvárou. Očistnými úkonmi zbavíte svoje „ja“ ťárch i bremien, ktoré vám kedysi zosadli na plecia.  
 
...
 
„Viem, že vám píše veľa smutných ľudí, ale skúsim sa vám zdôveriť aj ja. Hádam nájdete riešenie. Moja dcéra má neskutočne nešťastný život – najmä s ohľadom na citovú sféru. Pred 18 rokmi sa zamilovala do ženatého muža. Nepomohli moje prosby ani vyhrážky. Samozrejme, popálila sa. Výsledkom vzťahu, ktorý rýchlo stroskotal, je prekrásny synček. Momentálne má dcérka iného priateľa. Ten však dlhodobo nepracuje, žijú – ako sa hovorí – z ruky do úst. Bojím sa, dokedy to vydrží s nervami. Prečo sa jej na päty lepí toľko smoly a kedy nájde skutočnú duchovnú polovičku?“
nešťastná, modliaca sa mama
 
Milá čitateľka, vaša dcéra trpí takzvaným syndrómom ženy-mučeníčky. Priťahuje ľudí, ktorí zneužívajú jej dobrotu a čisté srdce. Má pocit alebo potrebu meniť celý svet k lepšiemu – žiaľ, často ide o jej falošné ilúzie. Mala by si uvedomiť, že okolie nemožno transformovať; upraviť sa dá len vlastné „ja“. U vašej dcérky absentuje sebaláska a sebahodnota, je nevyhnutné popracovať na tom. Dúfam, že sa na mňa nenahneváte, ale v detstve jej chýbal aj správny a zdravý vzor fungovania partnerstva – citlivo vnímala vaše vlastné manželské starosti. Súčasný vzťah, ktorého základom nie je láska, ale pripútanosť a závislosť, pôjde do záhuby. Vysnívaného partnera nájde až po tom, keď popracuje na sile a intenzite vlastnej osobnej vibrácie – teda na vycibrení sebaúcty. Odporúčam tiež očistu rodových a rodinných štruktúr a koreňov /vo vlastnej réžii alebo cez terapeuta/. 
 
 
„Mám veľký problém so synom. Pred časom odišiel z domu do veľkomesta, aby si našiel prácu. Hoci sme dovtedy vychádzali dobre, po jeho odchode vzťahy úplne ochladli. Prestal sa ozývať, nereaguje ani na moje telefonáty. Neviem, kde som spravila chybu...“
Mária z Veľkého Krtíša 
 
Krásny deň, Mária, pri „lúštení“ vášho problému som siahol po starých cigánskych kartách, vyšli tieto: „láska“, „tajomstvo“ a „domov“. Kombinácia vytiahnutých symbolov indikuje, že do života vášho syna vošiel človek, ku ktorému silno primkol a vníma ho ako spriaznenú dušu. Karta „tajomstvo“ prezrádza, že ide o vzťah, s ktorým by ste vy ako rodič príliš nesúhlasili, prípadne by vás znepokojil alebo zarmútil. Aj preto je život vášho syna zahalený akýmsi oparom tajomstva a prestal sa vám ozývať. Symbol „domov“ je kartou nového útočiska, ktoré objavil a pre ktoré sa „oddelil“ od pôvodnej rodiny. Keď sa karát pýtam, či sa „spojidlá“ medzi vami a synom oživia, vychádza karta „srdce“, ktorá má prajný charakter. V druhej polke tohto roka nadíde moment opätovného rozdúchania rodinnej lásky. O pomoc žiadajte najmä archanjela Chamuela – nech vo vašom synovi rozžiari Svetlo skutočnej lásky. 
 
...
 
 
„Moja duša volá o pomoc. Každého navôkol otravujem svojimi starosťami. Drieme vo mne neuveriteľne veľa strachov. Ustavične rozprávam o chorobách, mám obavy, že mne alebo mojim blízkym diagnostikujú tie najhoršie ochorenia sveta. Nedokážem plávať s prúdom; mám pocit, že sa pohybujem proti nemu. Vaše slová, Peter, lahodia duši. Prosím, podajte záchrannú barličku aj mne.“
čitateľka Milka
 
Pekný deň, Milka, ďakujem za dôveru. Pri analýze vašej situácie som siahol po anjelských aj cigánskych kartách. Z prvej kôpky som vytiahol kartu archanjela Raziela s názvom „viera“, z druhého setu symbol „Božie oko“. Obe karty majú podobný ráz – poukazujú na absentujúcu vieru a dôveru. Možno teraz krútite hlavou, oponujúc, že ste veriaca, no treba si uvedomiť, že viera má mnohé podoby. Pokiaľ ide o vieru dogmatickú, zošnurovanú a výsostne formálnu, nespĺňa svoj účel. Skutočná viera sa rodí a nachádza v hĺbkach človeka. Ide o absolútnu oddanosť vyšším princípom a o fungovanie v duchu teórie „tu a teraz“. Podstatný je iba prítomný okamih /okamih Boha/, nie aspekty minulosti ani budúcnosti. Milka, príliš sa zaoberáte tým, čo bolo, a tým, čo bude; nie tým, čo je teraz. Skúste zmeniť životnú optiku. Vychutnávajte si prítomný okamih, nezaoberajte sa „cestičkami osudu“ a naplno verte a dôverujte vyšším sféram, že dozerajú na váš život a dbajú na jeho zdravý a čistý priebeh. Pamätajte, že čím väčšmi nazeráte za „oponu futúra“, tým viac strachov a obáv sa vás zmocňuje. 
 
Ak máte osobný problém a chcete ho vyriešiť, pokojne ma kontaktujte.