Veľká veštecká poradňa. Prečítajte si, čo trápi iných ľudí...

11.01.2020 08:38

 

Alzheimer ako príznak životnej rezignácie

„Mojej mamke diagnostikovali Alzheimera. Je to zo dňa na deň horšie. Rada by som poznala psychosomatický spúšťač ochorenia – aj keď si myslím, že vitálna už nebude.“

čitateľka Petra

 

Milá Petra, starší ľudia s Alzheimerom pripomínajú deti. Zabúdajú,  opakujú tie isté otázky, menia nálady, zle sa orientujú v čase aj priestore. V podstate sú odkázaní na svojich blízkych alebo opatrovateľov. Ako ste podotkli v otázke – každý zdravotný neduh ukrýva psychosomatické pozadie; a výnimkou nie je ani demencia zvaná Alzheimer. Na Slovensku ním trpí približne 50-tisíc ľudí. Osoby, ktoré sú postihnuté nepríjemným ochorením, v sebe dlhodobo nosia myšlienkový kód, že sa celý život rozdávali, pomáhali, osožili iným – a za vynaložené úsilie nedostávali adekvátnu odmenu. Ich hlava si zaumienila, že je čas, aby sa stav zvrátil – teda aby bola starostlivosť orientovaná smerom na nich, nie naopak. V podstate sa previbrovali na nemohúcneho jedinca, ktorý životne rezignoval, a tak sa vzdal masy povinností a starostí. Post vše-nápomocnej bytosti zavesili na klinec – a užívajú si rolu pomyselnej obete.

Rezervujte si osobnú telefonickú konzultáciu

 

 

Viem si sama vykladať karty?

„Milý Peter, kúpila som si vykladacie karty. Mám pocit, že keď veštím iným ľuďom, fungujú. Len čo sa sústredím na vlastnú osobu, vyšlé symboly poskytujú lživé alebo skreslené odpovede. Prečo je to tak?“

Marta z Púchova

 

Pekný deň, Martuška, som rád, že duchovne rastiete. Áno, aj vykladacie karty – ak sú správne používané – pomáhajú človeku pri transcendentálnom zrení. Viete, ľudská bytosť má pri samo-veštbách oklieštené kompetencie. Vždy mu do nich zasahuje ego, čiže takzvaná prírodná myseľ. Nedokáže byť objektívna, a teda presná a pravdivá. V kartách, ktoré „vybehnú“ z kôpky, vidí to, čo tam vidieť chce; nie to, čo je skutočné. Poskytnem vám dobrú radu nad zlato, ktorú do praxe aplikujem aj ja sám: ak ma čosi trápi, nevykladám si karty, ale siahnem po channelingu. Zavriem oči a prihovorím sa mojim dobrotivým anjelom alebo takzvaným anjelom Božích právd a múdrostí, aby mi ukázali odpoveď, riešenie, cestu. A potom si už len naciťujem prichádzajúce indície, informácie, obrazy. Do úvahy ešte prichádza i druhý variant – karty si dajte vyložiť inej osôbke. Samozrejme, malo by ísť o jedinca, ktorému dôverujete. A nikdy nečiahajte po viacerých veštcoch alebo vedmách naraz; vždy si nájdite jednu ezotericky znalú bytosť, s ktorou budete preberať radosti i starosti bytia. Iste, v zdravej miere. Človek nesmie prepadať veštbám  - musí si zachovať aj dávku racia a sedliacky um.  

Rezervujte si osobnú telefonickú konzultáciu

 

 

Zvláštny čarodejnícky reliéf v hlavnom meste

„Na bratislavskom Hurbanovom námestí som objavila zaujímavý umelecký reliéf s čarodejníckou tematikou. Keďže sa zaujímam o otázky medzi nebom a zemou, hľadala som na nete, o čo ide. Nič som však nezistila. Vedeli by ste mi napísať viac?“

čitateľka Júlia z Malinova

 

Milá Julka, áno, reliéf, na ktorý sa pýtate, som nedávno skúmal aj ja. Na Hurbanovom námestí stojí od roku 2002, a to na počesť Agathy Toottovej Borlobaschinovej. Terajšiu Bratislavu obývala pred viac ako 400 rokmi. Keď bola ešte malým dievčaťom, zomreli jej obaja rodičia. O sirotu sa starala stará mama, ktorá ju zasvätila do čarov bylinkárskeho umenia. Do života Agathy vstúpili neprajníci. Ktosi ju obvinil z čarodejníctva. Nevedno, či to boli závistlivé bratislavské paničky, pretože bola pekná, mladá, a navyše manželkou mešťanostu, alebo ju udal niekto, komu sa snažila svojimi masťami či elixírmi pomôcť. Druhá možnosť je pravdepodobnejšia – za Agathou Borlobaschinovou vraj jedného dňa zavítala postaršia dáma, ktorá žiadala o pomoc pre svojho chorého manžela. Bylinkárka urobila čaj, no keď ho muž vypil, začal vracať. Po nevinnom obvinení z pokusu o otrávenie nasledovalo obvinenie oveľa horšie a pre Agathu aj osudné: vyhlásili ju za nebezpečnú bosorku, spájajúcu sa s démonmi.

Zavreli ju do radničnej väznice a musela vypovedať. Keďže sa k čarodejníctvu priznať nechcela, čakalo ju kruté mučenie. Po bolestivom trýznení napokon nátlaku podľahla a pred sudcami vypovedala, že je bosorkou. Uviedla napríklad, že ropuche zašila oči ľudskými vlasmi alebo z embrya vyrobila masť.

Reliéf je symbolom ženy, ktorá sa stala obeťou fanatizmu a intolerancie.

Rezervujte si osobnú telefonickú konzultáciu

 

 

Strašiak zvaný zimná depresia

„Trápia ma depresie, a to vždy v zime. Sviatky ešte ako-tak prežijem, no keď je po nich – a netrpezlivo čakám na jar, zmocňujú sa ma kadejaké myšlienky. Čo mi poradíte, Peter?“

Svetlana zo Štrby

 

Milá Svetlanka, v kartách vidím, že ste dlhodobo sama. Chýba vám láska. Práve absencia prajných citov múti myseľ – a ponára vás do nežiaducich depresívnych stavov. Karty mi ukazujú aj to, že sa bránite spoznaniu nového človeka, a to pre sklamanie, ktoré ste si prežili. Zabudnite naň – vygumujte ho zo svojich útrob. Je čas otvoriť sa prítoku novej lásky. Uvidíte, že s príchodom fajn jedinca zmiznú aj psychické úmory.

Depresia je pre človeka neľahké obdobie, keď vidí všetko čierne, trpí nespavosťou a stavmi napätia. Chorý sa cíti nešťastne, nevníma žiaden svetlý bod v živote, stráca záujem o celý svet. Prejavmi depresie sú tiež bolesti hlavy, únava, apatia, nechutenstvo, niekedy aj agresivita a nečakané reakcie. Ľudia s takýmito problémami by mali často konzumovať morku a lososa, pretože obsahujú špeciálnu aminokyselinu tryptofán. Vďaka nej dochádza v mozgu k zvýšenej produkcii serotonínu, ktorý pomáha regulovať náladu. Vynikajúce účinky má aj zeler, ktorý je balzamom na nervový systém. Protidepresívne účinky majú i celozrnné potraviny, pšeničné otruby a všetky druhy orechov. Čaj z medovky lekárskej disponuje nielen príjemnou chuťou, ale aj mocnými harmonizačnými účinkami. 

Rezervujte si osobnú telefonickú konzultáciu

 

 

Navštevujú ma démoni

„V noci nemôžem spávať. Len čo zatvorím oči, dejú sa hrozné veci. V mojej izbe sa objavujú rôzne postavy, obrysy, tiene. Niekedy cítim aj nepríjemný pach, prípadne počujem šepoty. Upozorňujem, že psychicky som úplne v poriadku. Čo s tým?“

čitateľka  z Vranova nad Topľou

 

Milá čitateľka, vášmu trápeniu rozumiem. Osobné svetlo, ktorým oplývate, je silné. Ľudia s mocnou žiarou priťahujú tak bytosti dobra – čiže svetelné entity, ako aj démonické postavy. Vždy to tak bolo a vždy to tak je. Tie dobrotivé vám jas pridávajú; tie ponuré ho kradnú. Sám som si tým prešiel. Naučil som sa, že v boji proti zlu nepomáhajú prosby, mantry ani afirmácie. Jediné, čo zaberá, je prikázanie pekelným tvorom, aby sa okamžite pratali tam, kam patria. Len čo zistíte, že sa vo vašej blízkosti nachádza satanáš, nahlas povedzte toto: „Oslovujem vás, všetky bytosti, ktoré nepochádzate od Boha. Prikazujem vám, ihneď zmiznite! Practe sa tam, kam patríte! Tu nemáte svoje miesto! Môj príbytok je Boží dom; a moje telo zasa Božou schránkou. A v Božom príbytku i schránke nemáte čo robiť!“ Pri vyriekaní príkazu buďte rázna, rozhodná, naplno využívajte piatu, teda krčnú alebo prejavovaciu čakru. Čím presvedčivejšia budete, tým rýchlejšie zmiznú entity z nízkohmotných sfér.

Rezervujte si osobnú telefonickú konzultáciu

 

 

Zdroj obrázkov: pixabay