Veštec Peter rozlúskne aj váš problém. VEĽKÁ PORADŇA

07.04.2016 13:13
„Chcela by som vedieť, či je na našu rodinu uvalená kliatba. Manžel spáchal samovraždu, keď mal nedožitých 58 rokov. Podobne skonala aj jeho sestra, ktorá bola závislá od alkoholu. Rodičia manžela mali taktiež problém s popíjaním a po fľaške siaha aj moja sestra...“
Mária z Mlynice
 
Ďakujem za otázku. Pýtate sa, či je rodina vášho zosnulého manžela zasiahnutá kliatbou. Siahol som po starých cigánskych kartách. Vyšli tieto symboly - „zlodej“, „srdce“ a „myšlienka“. Kombinácia týchto karát hovorí o absentujúcej láske a čistých citoch. Manžel i jeho rod boli odpojení od „najvyššieho zdroja lásky“, vo vnútornom „prostredí“ prežívali ničotu a vákuum. Nedokázali vyjavovať pravé podstaty svojho „ja“, mali zaseknuté a zabrzdené emócie. Pravdepodobne sa v rodine málo rozprávalo o skutočných citoch a zrejme nik nikomu nepovedal zázračné spojenie „ľúbim ťa“. Tento „kód“ sa ťahá už štyri generácie. Nejde o kliatbu v pravom slova zmysle; skôr o akúsi prázdnotu bytia. Buďte obozretná, aby sa podobný „fenomén“ neobjavil u vášho potomstva. Archanjel, ktorý do rodín a rodov vlieva „esencie“ priaznivých citov a spája s „najvyšším zdrojom lásky“, sa volá Sandalfon. Vzývajte ho a žiadajte o jeho „prebúdzanie“ v hĺbkových štruktúrach rodu aj rodiny. 
Máte podobný alebo rovnaký problém? Spojte sa so mnou. 
 
...
 
 „V mojom dome je čosi zvláštne – už asi 5 rokov. Vydáva to čudesné zvuky – búcha, škrípe a syčí. Výrazne to narúša môj zdravotný stav. Čo mi poradíte?“ 
Zuzana z Liptova
 
Milá Zuzka, čudesné zvuky v priestoroch – objavujúce sa v nočných hodinách – indikujú otváranie „pekelných brán“. Váš dom navštevujú temné entity. Ste zaťažená minulosťou – držíte si v sebe veľa starých „usadenín“ – teda negatívnych energií, emócií a pocitov. Aj tie sú magnetom pre démonické bytosti. Vaše bytie je strnulé, zaseknuté, máte pocit, že sa topíte v akomsi bahne ničoty. Narúša to pohybový aparát, dýchací trakt aj psychiku. Bolia vás nohy, lapáte po dychu, štrajkuje aj „duša“. Odporúčam komplexný detox vášho „ja“ – cez zmenu myslenia, naštartovanie silnejšej viery, ale aj očistu priestoru. O pomoc žiadajte archanjela Chamuela – nech silou lásky rozjasní všetky staré, strnulé a usadené energie.  
Máte podobný alebo rovnaký problém? Spojte sa so mnou. 
 
 
„Pán Peter, chcem sa vám len poďakovať za pomocnú ruku, ktorú ste mi poskytli ešte minulý rok vo februári. Mala som ochladnutý vzťah s dcérou. Po modlitbách, ktoré ste mi navrhli, nastal obrovský zlom – vrátila sa domov a opustila priateľa, ktorý jej ubližoval. Veľmi sa zmenil aj môj starší vnuk, ktorý predtým nenávidel otca. Teraz sa navštevujú a rozumejú si. Chcela by som sa však spýtať čosi na dcérku – priateľ, ktorému dala „kopačky“, sa ustavične ozýva a nedá jej pokoj. Zmení sa to?“
Marta z Nitry
 
Milá Marta, ďakujem za hrejivé slová a som rád, že sa veštby naplnili. Áno, modlitby majú obrovskú moc, len na ne často zabúdame. Nehovorím však o modlitbách naučených a dogmatických, ale o „mantrách“, ktoré vyvierajú z hĺbok srdca. Len vtedy sa pretavujú do úspechu a prinášajú vše-svetlo.
Čo sa týka vašej dcérky a jej bývalého priateľa, situácia sa dočistí. Momentálne v ňom drieme veľa hnevu a „jedov“, no energo-škodliviny sa časom vyplavia a dôjde k rozdeleniu ich ciest. A ešte jedna rada – vaša dcérka by mala každý deň vzývať svojho strážneho anjela, aby sa spojil s osobným anjelom jej ex-priateľa a aby mocné svetelné bytosti „rozmotali“ všetky fyzické aj duchovné uzly, spájajúce týchto dvoch ľudí.  
Máte podobný alebo rovnaký problém? Spojte sa so mnou. 
 
...
 
„Vrásky na tvári mi robí môj syn. Má už takmer 38 rokov, no nevie sa začleniť do života. Nie je hlúpy, práve naopak – vedomostí má ako maku. V žiadnej práci nevydrží dlhší čas, nikde nie je spokojný. Zdravotné neplatí už druhý rok. Žije s nami v jednej domácnosti. Najnovšie začal podnikať, no absolútne sa mu nedarí a chce to zavesiť na klinec. Prosím, pomôžte.“
čitateľka Mária
 
Mária, ďakujem za otázku. Váš syn stratil životnú „niť“. „Funguje“ v ilúziách a predstavách, skutočný svet mu uniká. Ustavične o niečom sníva, no nedokáže spraviť kroky či rozhodnutia, na základe ktorých by tieto túžby pretavil do reality.  Okrem toho – a verím, že mi moju otvorenosť prepáčite – si zvykol na to, že je oňho v rodinnom prostredí postarané. Pomáhate mu, no zároveň aj škodíte, pretože sa vplyvom „pôžitkárstva“ a vedomia, že sa má o koho oprieť, nevie postaviť na vlastné nohy. Vy ako matka by ste sa mali vzdať potreby ustavične ho „ťahať z kaše“ a nechať ho „plávať“ cestičkami života. Podľa mojich karát by sa mal orientovať na typy prác, v ktorých pomáha iným – sociálnu, zdravotnícku alebo verejnoprospešnú oblasť.  
Máte podobný alebo rovnaký problém? Spojte sa so mnou. 
 
 
„Už v mladosti som sa zaujímala o ezoteriku. Môj starý otec ma zasvätil do tajov duchovna. Rozprával mi o anjelských bytostiach, ktoré sú neustále s nami a v nás. Milujem karty, absolvovala som aj energetické zasvätenie. Pred časom som mala vážnu nehodu, pre ktorú sa nedokážem začleniť do bežného pracovného prostredia. A preto čoraz častejšie uvažujem nad pomocou ľuďom cez spirituálne alebo trascendentálne vedy – podobne ako vy. Je vo mne však veľká dilema – neviem, či sa za takúto prácu môžu pýtať peniaze a aká by mala byť sadzba. Vážim si vašu prácu, pretože ste ezoterik pracujúci so svetlom.“
Georgína zo Štúrova
 
Milá čitateľka, som rád, že vás priťahujú sféry tajomna, mystiky a spirituálnych vied. Ide o oblasť, ktorá človeku poskytuje nepretržitý prúd nových informácií, poznatkov a právd. Pomocou ezoteriky možno spoznávať život, svet, no predovšetkým seba samého. Veštenie je práca ako každá iná a vykonáva sa na základe živnosti, čo znamená, že duchovný kouč je povinný platiť dane. Spirituálne zamestnanie si vyžaduje veľa úsilia, vlastnej energie, času i ustavičného vzdelávania, a preto je prirodzené, že aj v rámci takejto činnosti musí fungovať reciprocita – niečo človek odovzdá, niečo zasa prijme. A čo sa týka cenníka, ten si – pochopiteľne – vytvára každý sám. Som však zástancom teórie, že duchovný radca nesmie ľudí „zdierať z kože“, takže stanovené sumy majú byť rozumné a, takpovediac, ľudové. 
Máte podobný alebo rovnaký problém? Spojte sa so mnou.